hoj hoj!

Min sista dag på cg var ju då nu i fredags! Och jag bjöd på fika till hela slanten. :P
Men jag kommer sakna alla jätte mycket, men jag hoppas ju att jag kommer komma tillbaka till sommaren. Men jag har iaf 3,5 vecka på ett annat ställe om jag inte får nån annanstans..
Han som jag hade som "handledare" eller han som skrev på mina försäkringskassa papprena och hade hand om min praktik sa att jag hade 50% chans att få sommarjobb, men jag låg i den "bra" högen eller va man skulle kalla det. Han sa även att de alla tyckte om mig jätte mycket och han önska å ville att jag skulle vara där, men det är de högre cheferna som bestämmer slut besluten.. Han skulle höra av sig om 2-3 veckor och berätta hur det blir! Håller alla tummar å tår jag har! :P
 
Och i fredags så kom han fram till mig å sa: Kom lite..

Å så kommer han fram med en stor bananlåda full med grejer! :P Mixade saker stod det på pappret jag fick. ^^
Kommer bild på allt sen!

Rammlade i trappan här hemma i dag! ojojoj va ont de gjorde kan jag tala om.. kanske överdrev lite men tappade fotfästet några trappor upp å for ner på rumpan.. ont i ryggen nu, hoppas det går över tills i mon! Men ska inte klaga!

Har en lite fråga till er med. =/
Jag funderar på att klippa mig.. Men jag vet inte hur.. Och om jag fortfarande ska vara halv blond eller om jag ska bli mörkhårig?? Förslag?? :O

Krammiiizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0